Cuma, Kasım 25, 2005

Bloglines

Bu aralar çok yoğunum. İşyerinde internete girmek için çok zamanım olmuyor, akşamları da halim olmuyor. Ama bloglines imdadıma yetişti.

MyFeeds'in altında takip ettiğim blogları kaydettim, Elişi, Yemek, Diğer diye de dizinlerde topladım. Eğer blog'a yeni bir mesaj gönderildiyse listede o blog'un adı koyu olarak gösteriliyor, o blog link'inin üstüne tıkladığınız da yeni gelen mesajı görebiliriyorsunuz. Bazen resimler çıkmayabiliyor, onun için orjinal blog sayfasına gitmeniz gerekiyor. Bunun için mesajın gösterildiği sayfadaki blog adına tıkladığınızda orjinal sayfa başka bir pencere içinde açılıyor.

Eğer takip ettiğiniz sayfada RSS varsa buraya kaydedebilirsiniz. Blogger sayfaları için sorun yok, çünkü blogger'da otomatik RSS var. Portakal Ağacı, Tarçın'ın mutfağı, Fiyonk gibi kendi siteleri üzerinde blogları olanlarda ise sayfada RSS yayını olduğu için sorun olmuyor. Ama blogcu'daki blogları buraya kaydedemiyorum, sayfa sahipleri belki kendileri ayrıca RSS feed koyarlarsa bloglines'a kaydedebiliriz.

www.bloglines.com

Yorum yazmaya fırsatım olmuyor, ama her yeni mesaja mutlaka bakıyorum :)

3 yorum:

nagice dedi ki...

canım ya yapmaya çalıştım ama biraz daha anlatabilirsen.benim gibi beceremeyenler olabilir.yabancı dil sorun tabi..

incikboncuk dedi ki...

ok akşam resimlerle bi şeyler anlatmaya çalışırım. ama bi iki cümle yazayım belki yararlı olur. ilk önce üye olmak gerekiyor. sonra my feeds diye bir bölüm var, oraya tıklıyorsunuz. add deyince gelen ekranda blogspot user butonunun olduğu yere, örneğin nagice yazıp butona basiyorsun. "available feeds" diye bir ekran gelirse subscribe'a basıyorsun. bu şekilde eklenmiş olmalı.

nagice dedi ki...

canım sağol akşama deniyim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...