Cumartesi, Kasım 12, 2005

Şıkır Şıkır Küpe ve Bileklik


2 senedir uzun küpeler moda ya, ben de heves ettim şöyle şıkır şıkır bir küpe yaptım. Ama takabilir miyim, bilmiyorum :) Daha sade takıları seviyorum.


Bileklik gayet güzel oldu, çok da hoşuma gitti, ama çalışırken biraz sıkıntılı olduğumdan kolumda saati bile istemiyorum. Üniversitede iken her zaman taktığım 3 tane gümüş yüzüğüm vardı, hala da saklarım, şimdi ise sadece alyans dışında hiç yüzük takamıyorum. Herhalde o yüzden de hiç yüzük yapasım gelmiyor. Misina ile yapılanlardan değil de, ucundaki deliklere bir sürü boncuğun çivi ile tutturulduğu modeli bir deneyeyim diyorum.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

eline saglik sevgili Nurdan cok güzel olmus iyi günlerde kullan.sevgiler..

Adsız dedi ki...

eline saglik sevgili Nurdan cok güzel olmus iyi günlerde kullan.sevgiler..

NuR dedi ki...

Sevgili Nurdan,
Küpelere bayıldım. Ben de daha çak küpe seviyorum. Senin de söylediğin gibi bilezik ve yüzük sürekli takamıyorum. Alyası bile sadece dışarı çıkarken takıyorum.
Ama takılara bayılıyorum. Dün anacımla Eminönü'ne gittik. Kurdele aldım, ama boncukçulardan çıkamadım. Takı yapmadığım halde, seyretmek bile çok güzel. Müthiş boncuk ve takı aksesuarları var.
Bu işlerin sonu gelmiyor...
Sevgiyle kal.

Tuhfe dedi ki...

Bilekliğe bayıldım, çok güzel olmuş ellerine sağlık.

incikboncuk dedi ki...

yorumlarınız için teşekkürler.

boncuklara ben de bayılıyorum. kendimi kaybederip torba torba boncuk alırım diye Eminönü'ne gitmiyorum :)

ruchan dedi ki...

Sallantılı , şıkır şıkır küpeleri çok severim. Bir sürü de öyle küpem var ama takıyorum diye sorarsan hayır , klasik halka küpelerden başka küpe takamıyorum. Sallantılı küpeleri aldıktan bir süre sonra anneme hediye ediyorum genellikle..Vidalı hiç takamıyorum zaten kulağım hemen yara oluyor. Senin yaptığım küpe de , bileklik te çok güzel olmuş. Özellikle bileklik aparatları çok uyumlu olmuş , mavi boncuklarla çok şık olmuş. Ellerine sağlık. Güle güle kullan.
Sevgilerimle:)

sebboy dedi ki...

Her iki takınıda iyi günlerde kullanmanı diliyorum.bende evde takı takamayanlardanım. Kapıdan girer girmez hepsini çıkarırım. Deneme amaçlı bende 4-5 tane yüzük yaptım ve elimde sadece 2 si kaldı. bu gün belki size fikir verir diye onları fotoğraflayayım.

manolya dedi ki...

Ben de baskalarinda görünce çok begenen ama takamayanlardanim.Küpen çok güzel olmus, bence evde takarak alismayi dene. Bileklik gerçekten harika, güle güle kullan.
Sevgiler

NAZLICA dedi ki...

Nurdan; aynı duyguları paylaşıyoruz. Ben de takıları çok seviyorum, hevesleniyorum, birkaç kez de denedim, çok hoş oldular ama takamıyorum bir türlü, çok abartı geliyor bana. Sen yine de hevesini tatmin etmek için yap, kullanmazsan bile bir yeri gelir, armağan olarak verirsin. Güzel olmuş yaptıkların.

pinomino dedi ki...

incik boncukcum:)
vallahi bayılıyorum böyle renkli şeylere ama ben alyansımı bile takamıyorum alerjilerimden dolayı:( özenip takayım birşeyler diyorum hemen yara oluyor kulağım yada parmaklarım..şanssızım yani...

incikboncuk dedi ki...

hevesimi alayım diye evde takıyorum :D mavi bileklik hediye olarak gitti bile.

nagice dedi ki...

ellerine sağlık çok şık olmuş.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...