Cuma, Eylül 02, 2011

Piccolini



Bütün çocuklar gibi benim bıdıklar da makarna hastası. Makarnanın daha besleyi olması için içine biraz et suyu karıştıyorum, suyunu iyice çektiyorum, piştikten sonra biraz tereyağı ekliyorum, ama bizimkiler sebzeli, peynirli vs pek sevmiyorlar, illa sade yiyecekler.

Penne gibi parçaları büyük makarnaları çocuklar uzun süre çiğnedikleri daha az ve zor yiyebiliyorlar. O nedenle daha çabuk çineyip yutabilmeleri için genelde yıldız, arpa ve hatta tel şehriyeyi normal makarna gibi pişiyorum, kesinlikle çok rahat ve çokca yenebiliyor tavsiye ederim. Boncuk makarna ve kuskus da şekil itibari ile iyi bir alternatif olabilir.

Derken Barilla'nın sürprizi Piccolini ile tanıştık, 3 çeşidini de denedik, bizimkiler hepsini sevdi. %25i sebze püresinden oluşan bu makarna çeşitleri sadece çocuklar için değil, büyükler için de gayet besleyici, açıkçası domatestli ve havuçlusu benim favorim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...